SOCAR створює рівні можливості для всіх

Читати російською
Автор
Новина оновлена 29 травня 2024, 12:45

Людям з інвалідністю не потрібна допомога, щоб скористатися вбиральнею, придбати каву або навіть працювати на АЗК SOCAR

Внесення позитивних змін у суспільство та турбота про українців були і залишаються пріоритетом у діяльності компанії SOCAR. Щоб підтримати Україну у важкі часи й допомогти тим, хто цього потребує, компанія впровадила для персоналу серії тренінгів про ментальне здоров’я та стандарти спілкування з ветеранами, людьми з інвалідністю, тими, хто пройшов полон або окупацію. Але безбар’єрне обслуговування — це ще й про принцип людиноорієнтованності, здатність адаптуватися до різноманітності потреб та забезпечувати всі групи населення рівними можливостями.

Компанія SOCAR першою в Україні ще задовго до війни почала впроваджувати інклюзивність у мережі АЗК. Тут створений світ, в якому будь-яка людина забуває про свої фізіологічні особливості, бо це другорядне. Їй не потрібна допомога рідних чи сторонніх, якщо вона хоче скористатися вбиральнею або придбати каву. Це легко зробити самостійно, навіть не замислюючись про бар’єри, коли на шляху немає перепон.

Окрім турботи про клієнтів, SOCAR працевлаштовує людей з інвалідністю, заохочуючи їхнє кар’єрне зростання. Вік, стать, стан здоров’я, сімейний стан, наявність досвіду під час прийому на роботу не мають значення. Значення має лише бажання розвиватися та бути частиною згуртованої команди, де керівником може бути молода, амбіційна жінка і за сумісництвом – мама трирічної дитини.

Усі комплекси мережі АЗК SOCAR інклюзивно обладнані – мають пандуси, розсувні двері, спеціально обладнані вбиральні. А також пеленальні столики, дитячі куточки, дитяче меню, аптечки з розширеним переліком спеціальних засобів та прилади для вимірювання артеріального тиску. Інклюзивність – це турбота про всіх і кожного: про людей з інвалідністю, старших людей, батьків, які вирушили в дорогу з маленькими дітьми.

На АЗК SOCAR поєднуються три складових – високий сервіс, толерантність та безбар’єрність. В основі безбар’єрного обслуговування закладено принцип людиноорієнтованості.

Будь-який АЗК SOCAR – це цілий хаб послуг. Бізнес-майданчики для проведення зустрічей, маркети, повноцінні ресторани, безконтактна оплата SOCAR Pay, безкоштовний Wi-Fi, телефон, зарядки для смартфонів та ще багато іншого є у кожному АЗК мережі. Якщо ви поспішаєте, замовляйте улюблені страви, напої або продукти онлайн в застосунку SOCAR – співробітник АЗК винесе замовлення просто до вас і ви зможете розрахуватися за допомогою виносного безконтактного терміналу не виходячи з авто.

Зараз ми проживаємо велику війну, яка змінює нас і світ навколо. Люди стали вразливими через хронічний стрес, підвищену тривожність, втому. Через ворога хтось втратив здоров’я, хтось – рідних, хтось – домівку, а хтось – спокій. Але на SOCAR усі стигми нівелюються, бо передовсім ми – люди і українці. Після завершення війни розуміння одне одного, турботливе, толерантне ставлення одне до одного будуть головними цеглинами єдності. Здається, пандус або дитячий куточок на заправці – це дрібниця, але насправді життя складається із сотень важливих дрібниць, які допомагають нам відчувати себе щасливими і повноцінними. Чудово, коли ваш маршрут подорожі передбачає обов’язкову зупинку на SOCAR, бо там є все необхідне і навіть більше.

Нагадаємо, мережа SOCAR Energy Ukraine представлена в 11 областях, де клієнти можуть скористатися послугами 57 АЗК зі зручною та інклюзивною інфраструктурою.