Укрпошта повідомляє про масштабний технічний збій: що відомо
- Автор
- Дата публікації
- Автор
У деяких відділеннях зараз приймають посилки та видають платежі
В ІТ-системах Укрпошти стався значний технічний збій. Фахівці працюють над усуненням проблеми.
Видавати посилки й приймати платежі можуть деякі відділення. Про це у четвер, 25 січня, повідомили у пресслужбі компанії.
"Наші фахівці активно працюють над усуненням проблеми та відновленням повноцінної роботи, але це може зайняти деякий час. У відділеннях зараз є можливість видавати посилки та приймати платежі. Надання інших послуг відновиться згодом. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння", — йдеться у повідомленні.
Тим часом у коментарях на офіційній сторінці Укрпошти дехто поскаржився, що в їхніх особистих кабінетах зникла історія відправлень та отримань. Своєю чергою у компанії зазначили, що над вирішенням цієї ситуації проводиться робота.
Також частина клієнтів пошти повідомила, що зараз немає можливості створити посилку у додатку.
Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав про те, що 20 січня у роботі Monobank стався серйозний збій і він став уже третім за останній місяць. У компанії повідомили, що це була найпотужніша DDoS атака.