Укрпошта повідомляє про масштабний технічний збій: що відомо
- Автор
- Дата публікації
- Автор
![У роботі Укрпошти стався збій](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/c/db/828be51e-b8995c2525e58ee0c2580109309b8dbc.jpeg?v=9584_1)
У деяких відділеннях зараз приймають посилки та видають платежі
В ІТ-системах Укрпошти стався значний технічний збій. Фахівці працюють над усуненням проблеми.
Видавати посилки й приймати платежі можуть деякі відділення. Про це у четвер, 25 січня, повідомили у пресслужбі компанії.
"Наші фахівці активно працюють над усуненням проблеми та відновленням повноцінної роботи, але це може зайняти деякий час. У відділеннях зараз є можливість видавати посилки та приймати платежі. Надання інших послуг відновиться згодом. Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння", — йдеться у повідомленні.
Тим часом у коментарях на офіційній сторінці Укрпошти дехто поскаржився, що в їхніх особистих кабінетах зникла історія відправлень та отримань. Своєю чергою у компанії зазначили, що над вирішенням цієї ситуації проводиться робота.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/d/9b/82d0cae4-c1a31f3c416ed0dc81ec1930218e69bd.png?v=8947_1)
Також частина клієнтів пошти повідомила, що зараз немає можливості створити посилку у додатку.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/4/d1/1ae75b5c-ce2c96a8cb16f285e14854e96de6bd14.png?v=8966_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/c/1c/a005c4cb-5f7d2b1c3f53ff2ab666d7883e6141cc.png?v=8965_1)
Нагадаємо, раніше "Телеграф" писав про те, що 20 січня у роботі Monobank стався серйозний збій і він став уже третім за останній місяць. У компанії повідомили, що це була найпотужніша DDoS атака.