"Маніфест 42" почав передавати в Генпрокуратуру інформацію щодо тиску на бізнес

Читать на русском
Автор
"Маніфест 42" почав передавати в Генпрокуратуру інформацію щодо тиску на бізнес

Громадський рух "Маніфест 42" почав передання Генеральній прокуратурі України інформації щодо кримінальних справ проти бізнесу для аудиту, за підсумками якого мають бути усунені необгрунтовані обмежувальні заходи в кримінальних провадженнях, які мають ознаки тиску на бізнес. Про це йдеться в повідомленні організації.

Першою справою, інформацію щодо якої "Маніфест 42" передав Генпрокуратурі для додаткової перевірки, стали обвинувачення власникам та керівникам компанії Riviera Village.

"Через неадекватні рішення посадових осіб 20-річний успішний бізнес прирівняно до "злочинної організації". Заставу для обвинувачених встановлено на рівні від 50 до 75 мільйонів гривень при недоведеній підозрі у нанесенні шкоди на 15 мільйонів гривень. Самій справі вже 10 років. Працівниця компанії Аліна Шило вже більше 3 місяців перебуває у СІЗО без будь-яких зрушень у справі. Ми чекаємо від правоохоронних органів адекватних дій, наслідком яких буде звільнення Аліни", — повідомляють представники руху.

В "Маніфест 42" також виступили з закликом до компаній готувати інформацію щодо процесуальних дій правоохоронних органів, які мають ознаки необгрунтованого тиску на бізнес. Після аналізу та обробки ця інформація буде передаватись для реагування Генеральній прокуратурі України, а також іншим правоохоронним органам. Всі подальші дії правоохоронців щодо відповідних справ будуть перебувати під відкритим громадським контролем.

Як відомо, громадський рух "Маніфест 42" було створено підприємцями для захисту 42 статті Конституції України, яка гарантує право на підприємницьку діяльність.

23 січня Президент України підписав указ з рекомендацією Офісу Генерального прокурора, Державному бюро розслідувань, Національній поліції України, Бюро економічної безпеки України, Службі безпеки України провести у тримісячний строк аудит вжитих щодо суб'єктів господарювання обмежувальних заходів у кримінальних провадженнях та визначити доцільність їх подальшого застосування, а також актуальність відображення інформації про них у публічних електронних реєстрах.