У Мережі показали єдиний у світі чотиридверний Porsche 911: як він виглядає (фото)

Читать на русском
Автор

До 2000 року Porsche взагалі не випускала чотиридверних авто

Дружина одного бізнесмену з Техасу захотіла мати практичний спортивний автомобіль. У них був Porsche 911, з якого треба було зробити сімейний спорткар. Тож чоловік Вільям Дж. Дік-молодший, який володів автосалоном, доручив своєму генеральному менеджеру відправитись до Європи, щоб знайти дизайнера, який зміг би перетворити купе на чотиридверний спорткар.

Тоді ще був той час, коли BMW ще навіть не задумувалась про виробництво M5 Touring, а Mercedes про AMG 63 4-Door Coupe. Тобто на ринку не було 4-дверних спортивних авто. Вільям Дж. Дік-молодший був проти того, щоб німецьке авто переробляв американець, але виходу не було. Про це пише Autoevolution.

Історія створення

Вільям Дж. Дік-молодший був власником автосалону у Техасі, де продавались Volkswagen і Porsche. У його колекції було кілька Ferrari та Maserati, але вони були у кузові купе. А його дружина хотіла автомобіль, у якому зможе перебувати 4 людини, наприклад, щоб відвезти дітей до школи чи щось таке. Тому він і його дружина вирішили перетворити Porsche 911 на чотиридверний седан.

Вільям Дік познайомився з Діком Траутманом та механіком Томом Барнсом. Разом вони вирішили втілити свій божевільний проєкт у життя. Також вони доєднали до команди Еміля Дієта, який переробив дах. Металург подовжив платформу на 55 сантиметрів. Це дозволило збільшити колісну базу на 2743 міліметрів, щоб вмістити пару дверей. Вони відкривалися проти руху авто, як у Rolls-Royce. Задні сидіння виготовила компанія Porsche.

Через рік автомобіль поставили на колеса. Також використали унікальну трансмісію, у якій коробка передач була механічною, але не мала зчеплення. Передачі треба було перемикати, потягнувши важіль.

Тобто цей 911 S був не просто чотиридверним Porsche, але і єдиним у світі, який мав лише дві педалі. Автомобіль пофарбували у коричневий колір. На переробку машини використали близько 20 тисяч доларів. За сьогоднішнім еквівалентом це близько 150 тисяч доларів.

Повідомляється, що на розробку звернули увагу у Porsche і також захотіли зробити чотиридверний седан. Проте їм не дали зеленого світла. Перший чотиридверний седан від Porsche вийшов у 2000 році. Це був Cayenne.

Раніше "Телеграф" писав, що у Бельгії виявили колекцію розкішних спорткарів. Їхня вартість сягає мільйонів доларів.