Рекламу цього десерту забороняли дивитись дітям: як виник легендарний "Бонжур" та чому так називається
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Перші вироби лінійки Бонжур з’явилися у 2005 році, коли на українському ринку не було нічого подібного
Десерти "Бонжур", які виготовляє одна з найбільших кондитерських фабрик "Конті" (Konti), названі на честь французького вітання "Bonjour" ("добрий день"). Це створює асоціацію з вишуканими солодощами.
Назва акцентує увагу на елегантності десерту. "Телеграф" розповідає про історію одного з найвідоміших кондитерських виробів на українському ринку "смаколиків".
На час запуску десерту у 2005 році аналогів цієї лінії в Україні не було. У десерті Bonjour гармонійно поєднали цукрове печиво, желейну начинку, повітряне суфле, вкрите шоколадною глазур'ю.
У мережі розповіли, як будували рекламну кампанію ні на що не схожого продукту, адже це було щось середнє між печивом, цукерками та зефіром в шоколаді.
Рекламне агентство Euro RSCG Kiev вирішило продавати не продукт, а фантазію. У ефір вийшли декілька роликів, які знімалися в столиці Лівану Бейруті, в яких напіводягнені чоловіки-кухарі готують для жінок неперевершені десерти.
Під час демонстрації провокативної реклами в ефірі телебачення деякі батьки у ті часи навіть затуляли дітям очі чи взагалі перемикали на інший канал.
До речі, ця рекламна кампанія десертів Bonjour Konti отримала найвищу нагороду в галузі реклами — золоту премію Effie Awards Ukraine, яка присуджується не за креатив, а за ефективність, підтверджену обсягами продажів.
Наразі лінійка десертів Bonjour складається з шести смаків — пана-кота та малина, полуниця з вершками, чорниця та маскарпоне, черрі, манго й невмируща "класика", з нотками капучино.
Раніше "Телеграф" розповідав про торт "Іній", який досі викликає ностальгічні спогади та здивування гурманів з усієї України. Він змінював назви тричі, але зберіг смак дитинства.