У якому стані міст Метро: голова "Київавтодору" дав відвертий коментар

Читать на русском
Автор
Міст Метро у Києві
Міст Метро у Києві. Фото Відкриті джерела

Актуальна інформація для мешканців столиці

Міст Метро ще у 2018 році отримав чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності і з того моменту жодного разу не ремонтувався. На даний момент конструкція має значні дефекти в прогонових будівлях та потребує капітального ремонту.

Про стан мосту Метро розповів в інтерв’ю порталу "Вечірній Київ" генеральний директор КК "Київавтодор" Олександр Федоренко. За його словами, насамперед тут необхідно провести протиаварійні заходи.

Так, міст Метро справді перебуває в аварійному стані і потребує капітального ремонту. Причиною цього стали дефекти в прогонових будовах конструкції, які необхідно усунути.

Вже цього року керівництво "Київавтодору" має намір розпочати ремонт прогонів, що знаходяться в аварійному стані — тут планують встановити спеціальні підтримуючі конструкції, які вмонтують прямо в дно річки.

"Він потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Міст — пам’ятка культурної спадщини й під час ремонту потрібно зберегти його автентичність. За результатами обстежень в першу чергу маємо провести протиаварійні заходи. Цього року хочемо розпочати роботу й влаштувати підтримувальні конструкції тих прогонів, що мають дефекти. Це будуть спеціальні металеві конструкції, які вмонтують в дно ріки, влаштовані палі, будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови", — зазначив Олександр Федоренко.

Незважаючи на це, генеральний директор КК "Київавтодор" заявив, що міст Метро хоч і потребує капітального ремонту, але ситуація не є критичною і транспорт може спокійно їздити його ярусами.

"Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися. Зараз ми закінчуємо проєктування", — підкреслив Федоренко.

Міст Метро у Києві — це грандіозна споруда

Нагадаємо, що ще у 2018 році перевірка показала, що метроміст має чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності. Тут було заплановано провести масштабні ремонтні роботи, однак цьому завадив спочатку ковід, а потім повномасштабне вторгнення РФ.

У 2023 році з’явилася інформація про те, що у бюджеті Києва на 2024 рік закладено кошти на проведення робіт, пов’язаних із вивченням стану мосту. Тоді ж почали говорити про те, що якщо дослідження покажуть, що шляхопровід експлуатувати у його нинішньому стані небезпечно, його закриють для проїзду.

Після цього в КМДА поспішили заспокоїти городян та повідомили про те, що у 2024 році буде проведено роботу зі зміцнення опор мосту і це ніяк не вплине на роботу столичного метрополітену — "червона" гілка функціонуватиме у штатному режимі.

Схема київського метрополітену

Для довідки: Міст Метро – перший метроміст через Дніпро у Києві, який було відкрито 5 листопада 1965 року. Його конструкція є кількома ярусами, по одному з яких рухаються поїзди метро, а по-іншому переміщається автотранспорт. Причому особливість мосту така, що рух здійснюється паралельно і транспорт не заважає одне одному.

Столичний метроміст — перша у світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Довжина мосту складає 700 метрів.

Міст Метро разом із Русанівським мостом з’єднує правобережну частину Києва з Русанівкою, Лівобережним масивом, Воскресенком, Лісовим масивом та зоною відпочинку – Гідропарком. На правому березі Дніпра міст завершує станція "Дніпро" Київського метрополітену.

Міст Метро у Києві — це грандіозна споруда

Раніше "Телеграф" повідомляв про те, що в "Київському метрополітені" у 2024 році планують провести ремонт ділянки мосту Метро, який знаходиться на їхньому балансі. При цьому "червону" лінію метро, яка з’єднує лівий та правий берег Києва, не зупинятимуть і закриття руху тут не планується.