Заклеїть дірку сама: про шини Seal Inside водії та мріяти не могли 20 років тому
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Шини Seal Inside пропонують водіям справжню революцію в галузі безпеки
В автомобільному світі безпека та зручність водія відіграють важливу роль. Щодня на дорогах відбуваються тисячі непередбачених ситуацій, і одна з найчастіших проблем – прокол шин. Нещодавно стали популярними шини RunFlat, що дозволяють спокійно доїхати до шиномонтажу при аварії, а у них вже намітилися конкуренти.
Технології не стоять на місці, регулярно пропонуючи щось новеньке. Так, в одного із виробників з’явилися шини Seal Inside. Особливість їх – в унікальній конструкції, яка дає змогу безпечно продовжити рух при проколі.
Що таке технологія Seal Inside
Seal Inside – це сучасна технологія для шин, яка автоматично та миттєво зашпаровує проколи, не даючи повітрю виходити. Внутрішня поверхня шини покрита спеціальним герметизуючим шаром. Якщо шина проколюється, наприклад, цвяхом або осколком скла, цей шар відразу запечатує отвір, запобігаючи витоку повітря.
Як працює технологія Seal Inside
Принцип роботи технології Seal Inside є досить простим. Коли шина проколюється, герметик активується і заповнює отвір навколо предмета, який викликав прокол. Це дозволяє зберегти тиск у шині та продовжити рух без необхідності негайного ремонту.
Де використовується технологія Seal Inside
Ця технологія використовується в шинах різних транспортних засобів, включаючи легкові автомобілі, комерційний транспорт, мотоцикли та навіть велосипеди. Вона буде особливо корисною для водіїв, які часто перебувають у дорозі й не можуть дозволити собі тривалі зупинки для заміни шин.
Але Seal Inside стане у пригоді всім автомобілістам, незалежно від типу транспортного засобу. Вона підвищує безпеку та дозволяє уникнути несподіваних зупинок на дорозі.
Переваги технології Seal Inside
Основні переваги очевидні – це підвищення безпеки, зручність та економію часу. Водій може продовжити рух, навіть якщо шина проколота, що значно знижує ймовірність аварійних ситуацій та тривалих простоїв.
Крім того, ви можете звільнити місце в багажнику, відмовившись від запасного колеса, оскільки проколи автоматично зашпаровуються герметизуючим шаром. І, нарешті, проколота шина не впливає на керованість автомобіля, що дозволяє продовжувати рух без побоювання втратити контроль над транспортним засобом.
Недоліки технології Seal Inside
Однак у технології Seal Inside є свої недоліки. Вона ефективна лише для невеликих проколів і не справляється зі значними ушкодженнями чи розривами боковин. Ці шини надійно забезпечують захист від гострих предметів діаметром лише до 6 міліметрів.
Також варто враховувати, що герметик додає вагу шині, що може трохи вплинути на продуктивність автомобіля і витрату пального. Технологія не завжди доступна для всіх типів та розмірів шин, пошук відповідних моделей для деяких автомобілів може стати тим ще квестом.
Ремонт таких шин може бути складнішим і дорожчим процесом, також не всі майстерні матимуть необхідне обладнання для роботи з ними. Водіям все одно потрібно регулярно перевіряти стан шин, щоб переконатися у відсутності прихованих ушкоджень.
Ще один нюанс – прокол може бути не відразу помітним, оскільки колесо не втрачає тиск миттєво. І насамкінець, шини з цією технологією коштують дорожче за звичайні, що може бути значним фактором "невибору" для водіїв.
Раніше "Телеграф" розповідав, чому всесезонні шини не завжди вдалий вибір для літа. Хоча вони й можуть заощаджувати час і гроші на заміні гуми.