Відповідь дадуть за 10 днів: чи можна оскаржити рішення про субсидію

Читать на русском
Автор

Повідомити про рішення з ПФУ можуть різним чином

Претендувати на допомогу держави у сплаті комунальних послуг при невеликих статках можуть як громадяни України, так і іноземці. Після того, як людина подає документи на субсидію, якщо вони заповнені вірно і не мають помилок, то в уповноваженого органу є 10 календарних днів на прийняття рішення.

Згідно з законодавством, рішення може бути трьох видів. Це призначення, відмова у субсидії, а також непризначення такого виду допомоги. Останній застосовується в разі, коли розрахунок житлової субсидії показав її нульове чи від'ємне значення. Зазначимо, що на опалювальний та неопалювальний сезон сума субсидії перераховується заново.

Якщо рішення прийняте, то про нього заявнику повідомляють протягом трьох календарних днів. Про позитивне рішення — призначення або непризначення людині можуть повідомити різним чином: особисто, поштою (в тому числі через email), СМС, повідомлення на порталі послуг Пенсійного фонду чи на порталі "Дія".

У разі відмови, ПФУ має повідомити врученням паперового повідомлення під підпис або телефоном. В повідомленні мають бути пояснені причини відмови та порядок оскарження рішення.

Оскаржити рішення ПФУ можна через суд. Окрім відмови судовим порядком можна також вирішувати питання розміру субсидії.

Раніше "Телеграф" розповідав про те, чи призначають субсидію при наявності грошових заощаджень у банку на депозиті. Все залежить від суми.