Робота ведеться цілодобово: що зараз відбувається в аварійному тунелі між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" (фото)
- Автор
- Дата публікації
- Автор
![Фахівці працюють без вихідних](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/1/6f/8ca5870b-f1c8d94d615e0b883381877121d1d6f1.jpg?v=1570_1)
Роботи ведуться як усередині тунелю, так і зовні
В аварійному тунелі між станціями столичного метро "Деміївська" та "Либідська", де почалося масштабне підтоплення, повним ходом тривають ремонтні роботи. Тут фахівці вже завершили перенесення комунікацій та почали розбирати колії та ліси, а також розбивати колійний бетон.
Аварійну ділянку, довжина якої становить 27 метрів, активно готують до демонтажу. Детальніше про ремонтні роботи розповіли на офіційній сторінці будівельної компанії "Автострада" у Facebook.
Так, перегінний тунель між станціями київського метро "Деміївська" та "Либідська" активно відбудовують. Роботи проводяться цілодобово як усередині, так і зовні.
Під землею вже встигли перенести комунікації та почали розбирати колії та ліси, а також розбивати колійний бетон.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/e5/bf714ad7-02f2631d93fd0a44f4c22e4215fcfe5b.jpg?v=3647_1)
Зовні, над аварійною ділянкою, була встановлена розвантажувальна плита, щоб зменшити тиск на тунель і дати можливість пересуватися тут важкій будівельній техніці.
Фахівці проводять буріння стіни у ґрунті спеціальним способом, який не дозволить воді проникнути у майбутній котлован. Окрім цього, тут незабаром почнуть проводити хімічне закріплення ґрунтів — "речовини" будуть під тиском нагнітатися в землю і зміцнювати її.
Все це необхідно для того, щоб забезпечити цілісність конструкції котловану.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/4/fd/3985a94f-502aaa23c3e92d0b145dea3609ef7fd4.jpg?v=3686_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/ec/133aba1b-5cd6bf3ece33cd1168620eb4bd0d9ec5.jpg?v=3694_1)
Тільки після цього фахівці візьмуться за "розкриття" тунелю. Передбачається, що 27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтують і на її місці збудують нову — монолітну з прямокутним перетином.
Частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково зміцнять зсередини спеціальними залізобетонними конструкціями. Так звана "сорочка" повністю повторить округлу геометрію тунелю та посилить проблемну ділянку.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/a/61/f89c94e0-a2da50d7a2b69e0120caa121846e461a.jpg?v=3906_1)
Перед початком будівельних робіт тут було проведено інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні дослідження, які забезпечили проектувальників вихідними даними щодо умов проблемної ділянки тунелю.
Згідно з експертизою, рівень ґрунтових вод над тунелем суттєво не змінювався з 2010 року і зараз становить 5-6 м. Усі роботи виконуються відповідно до проектних рішень, заснованих на висновках експертизи.
Зазначається, що спеціалісти працюють на обʼєкті цілодобово та без вихідних.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/43/ea31b2b0-37ec91b990383d7bcfa8b64effb52435.jpg?v=4062_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/0/e7/112bcdc4-ace7ff96837a03360b6ae620b44bee70.jpg?v=4084_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/bb/7ec3a9c5-b3c66a2eec2ef87595091420f319bbb5.jpg?v=4100_1)
Нагадаємо, що шість станцій метро на "синій гілці" в українській столиці виявилися закритими через підтоплення і тому в місті утворився справжній транспортний колапс.
Після цього метрополітен запустив човниковий рух поїздів у напрямку "Теремків" і назад, а поліція прийшла до КП "Київський метрополітен" та КМДА з обшуками у рамках розслідування обставин аварії у шахті метро.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/f/85/3aab61ad-dc33eb7c3e272bde60e95a9c0b9ca85f.png?v=1458_1)
Потім з’явилася інформація про те, що "синю" гілку метро в Києві відкриють через кілька років, оскільки перегінний тунель між "Деміївською" та "Либідською" згодом став повністю непридатним для руху вагонів. На цій ділянці будуватимуть новий тунель, і ці роботи можуть розтягнутися на роки.
Раніше "Телеграф" повідомляв про те, що Кличко назвав терміни відновлення руху між станціями київського метро "Либідська" та "Деміївська". За його словами, роботи йдуть за планом і поїзди почнуть тут курсувати вже влітку цього року.