Не місяці, а роки? Архітектор назвав строки ремонту на синій гілці метро Києва і нові загрози

Читать на русском
Автор
Закритий проблемний перегін на синій гілці
Закритий проблемний перегін на синій гілці. Фото Павло Авдокушин/Facebook

Анатолій Фролов прокоментував ситуацію на перегоні від "Либідської" та спрогнозував, яку станцію може ще затопити

У Києві на ремонт проблемної ділянки на синій гілці метро між станцією "Либідська" та "Деміївська" може насправді піти значно більше часу, ніж це попередньо анонсувалося. Про це в інтерв'ю "Телеграфу" розповів архітектор, активіст і голова КМЦ "Українське товариство охорони пам'яток історії та культури" Анатолій Фролов.

— Якщо вони хочуть новий тунель вирити, то це буде не 2025-й, а радше 2026 рік, коли власне й запустять рух по тій ділянці. Тому що там є серйозна проблема. На сьогодні багато кажуть, що це винен Янукович, адже під час його каденції будували ту ділянку і запускали нові станції в бік житлового масиву "Теремки". Але є геологія, і в цій ситуації треба знайти першопричину, чому сталася ця аварія, — зазначив він.

За словами Фролова, одним із суттєвих факторів, які могли вплинути на стан тунелю синьої гілки в районі "Либідської", могло дійсно стати будівництво ТРЦ Ocean Mall через порушення будівельних норм.

Крім того, архітектор повідомив, що у зоні ризику знаходиться й інша станція Оболонсько-Теремківської лінії в бік "Теремків".

— Вода також йде у тунелі в районі станції метро "Голосіївська". Це відбувається тому, що знову ж таки, двох боків від станції побудували висотки, — наголосив громадський діяч.

*Докладніше про ситуацію на синій гілці метро читайте в інтерв`ю Анатолія Фролова на "Телеграф" завтра, о 9:00.

Як повідомлялось, 8 грудня 2023 року шість станцій метро на синій гілці у Києві раптово закрили через підтоплення, що спричинило виникнення у місті справжнього транспортного колапсу.

Після цього метрополітен запустив човниковий рух поїздів у напрямку "Теремків" і назад, а поліція прийшла до КП "Київський метрополітен" та КМДА з обшуками у рамках розслідування обставин аварії у шахті метро.

Потім з’явилася інформація про те, що над "затопленою" станцією метро сталася нова НП. На тротуарі з’явилися помітні тріщини, а біля однієї з електричних опор утворилася глибока вирва — тут активно почав просідати ґрунт.