Експерти назвали причини затоплення тунелю на "сіній" гілці метро в Києві: подробиці

Читать на русском
Автор
2763
"Синя" гілка метро
"Синя" гілка метро. Фото Колаж "Телеграф"

Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану

Експерти Науково-дослідної судово-експертної установи з'ясували, що причиною деформації тунелю між станціями "Деміївська"-"Либідська" є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

"Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – зазначив він.

Директор Департаменту каже, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Він наголосив, що це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Він нагадав, що експертне дослідження проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – сказав він.

Тунель на станції "Либідська"-"Деміївська"
Ремонт тунелю

Нагадаємо, що у Київському метро після підтоплення запровадили "човниковий" рух поїздів. Воно працює між станціями "Теремки"-"Деміївська".

Раніше "Телеграф" розповідав, скільки доведеться чекати на відкриття "синьої" гілки метро в Києві. За інформацією голови та засновника Офісу Трансформації Максима Бахматова не варто сподіватися на швидке відновлення руху на цій ділянці метрополітену.