Міст Метро в Києві хочуть ремонтувати у 2024-му: чи закриють по ньому рух

Читать на русском
Автор
Міст Метро у Києві
Міст Метро у Києві. Фото Відкриті джерела

Актуальна інформація для пасажирів столичної підземки

Міст Метро ще у 2018 році отримав чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності і з того моменту жодного разу не ремонтувався. При цьому в "Київському метрополітені" запевняють, що ділянкою мосту, яка знаходиться на їхньому балансі, перевозити пасажирів цілком безпечно.

Незважаючи на це, ремонтні роботи зі зміцнення основи моста все ж таки були заплановані на поточний рік. Про це розповів голова столичної підземки Віктор Брагінський в інтерв’ю "LB.ua".

Після того, як міст Метро у 2018 році отримав чотири бали із п’яти можливих за шкалою аварійності, у "Київському метрополітені" замовили проведення експертизи саме їхньої ділянки (верхній ярус). Фахівці тоді підтвердили, що перевозити пасажирів тут цілком безпечно, проте слід зміцнити основу мосту, що знаходиться на балансі "Київметрополітену".

За словами голови столичної підземки, ремонт заплановано на поточний рік, але він буде проводитись у нічний час. При цьому "червону" гілку метро, яка з’єднує лівий та правий берег Києва, не зупинятимуть і закриття руху тут не планується.

"Коли було отримано інформацію, що міст Метро має четвертий стан аварійності, ми провели експертизу своєї ділянки, яка зверху, на мосту. Її результат показав, що можемо безпечно перевозити пасажирів, але потрібна низка ремонтів, які на цей рік заплановані без закриття руху. Основу мосту, яка знаходиться на нашому балансі, зміцнюватимуть у нічне вікно. І після цього ми можемо ще 15 років працювати і не проводити жодних робіт", — зазначив Брагінський.

Також він зазначив, що Департамент транспорту КМДА з профільним підприємством також проводитимуть цього року роботи щодо посилення опор мосту, які знаходяться на їхньому балансі.

"Це не пов’язані роботи. Ми робимо свою частину робіт, вони — свою. І після укріплення основи, він буде працювати в безпечному режимі", — підкреслив Брагінський.

Нагадаємо, що ще у 2018 році перевірка показала, що метро міст має чотири бали за п’ятибальною системою оцінки аварійності. Тут було заплановано провести масштабні ремонтні роботи, однак цьому завадив спочатку ковід, а потім повномасштабне вторгнення РФ.

У 2023 році з’явилася інформація про те, що у бюджеті Києва на 2024 рік закладено кошти на проведення робіт, пов’язаних із вивченням стану мосту. Тоді ж почали говорити про те, що якщо дослідження покажуть, що шляхопровід експлуатувати у його нинішньому стані небезпечно, його закриють для проїзду.

Після цього в КМДА поспішили заспокоїти городян і повідомили про те, що у 2024 році буде проведено роботу щодо зміцнення опор мосту і це ніяк не вплине на роботу столичного метрополітену — "червона" гілка функціонуватиме у штатному режимі.

Схема київського метрополітену

Для довідки: Міст Метро – перший метроміст через Дніпро у Києві, який було відкрито 5 листопада 1965 року. Двоярусна споруда була зведена для руху поїздів метрополітену (верхній ярус, посередині) та автотранспорту (нижній, з боків).

Міст Метро — перша у світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Консолі складені із окремих залізобетонних блоків, з’єднаних металевими болтами.

Міст Метро разом із Русанівським мостом з’єднує правобережну частину Києва з Русанівкою, Лівобережним масивом, Воскресенкою, Лісовим масивом, зоною відпочинку – Гідропарком. На правому березі Дніпра міст завершує станція "Дніпро" Київського метрополітену.

Раніше "Телеграф" розповідав про те, що шість станцій метро на "синій гілці" в українській столиці виявилися закритими через підтоплення і це спричинило виникнення у місті справжнього транспортного колапсу.

Київський метрополітен запустив човниковий рух поїздів у напрямку "Теремків" і назад, а поліція прийшла до КП "Київський метрополітен" та КМДА з обшуками у рамках розслідування обставин аварії у шахті метро.

Потім з’явилася інформація про те, що над "затопленою" станцією метро у Києві сталася нова НП. На тротуарі з’явилися помітні тріщини, а в однієї з електричних опор утворилася глибока вирва — тут активно почав просідати ґрунт.