У центрі Києва зняли кондиціонери із відомої мозаїки: допоміг пост у соцмережі (фото)
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Мозаїці повернули первісний вигляд
У Печерському районі Києва орендарі встановили кондиціонери прямо на відоме мозаїчне панно, яке вважається однією з візиток столиці. Однак після обурення у соцмережах техніку демонтували та привели малюнок у порядок.
Активісти подякували власникам будівлі за небайдужість та виявлений інтерес до збереження культорної спадщини. Про це розповіли у співтоваристві Child of socialism в Інстаграм.
Так, на мозаїчне панно, розташоване на будинку по бульвару Лесі Українки, 28 було вмонтовано металеві конструкції-тримачі та встановлено кондиціонери. На стіні закріпили техніку таким чином, що вона закрила обличчя зображеного на малюнку людини і просто спотворила всю композицію.
Після цього в Instagram з’явилася посада про це і активісти зазначили, що недобросовісні орендарі вже багато років "тероризують" мозаїчні панно на бульварі Лесі Українки.
Буквально за кілька днів у спільноті Child of socialism в Інстаграм з’явився новий пост, у якому розповідалося про те, що власники будівлі прислухалися до думки киян та демонтували кондиціонери.
"Вдячні власникам будівлі за те, що прислухалися до нас і виявилися небайдужими до мистецтва. Сподіваємося, що тимчасово зняті кондиціонери знайдуть більш вдале місце", — йдеться у повідомленні.
Крім цього, активісти зазначили, що вони займаються тим, щоб мозаїчним панно було надано відповідного статусу і вони стали пам’ятниками місцевого значення.
Для довідки : серію з 11 мозаїчних панно на житлових будинках бульвару Лесі Українки створили у 1969-1979 роках Анатолій Гайдамака та Лариса Міщенко, за участю Олександра Міловзорова. Оформлені в незвичайній коричнево-червоній гамі кольорів, вони створили неповторний образ цієї місцевості і стали справжньою візитною карткою столиці.
Окрім тріумфу праці та науки, художники зобразили на них карпатські пасторалі, використовуючи фольклорні мотиви.
Раніше "Телеграф " розповідав про те, що у Києві власники перукарні зафарбували рекламою історичне панно. Замість унікальної майоліки тут з’явилося чорно-біле графіті, на якому зображено дівчину з перукарськими ножицями.