Чи варто переплачувати за бренди? Як обрати шини "другої лінії" замість Michelin і Continental
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 37000
На цьому можна добряче зекономити
Купуючи шини, потрібно звертати увагу на такі нюанси, як сезонність, висота протектора, профіль, склад та багато іншого. Всі вони зазвичай зашифровані у маркуванні. І, звісно ж, ціна має неабияке значення, адже на ринку представлено безліч варіантів в різних цінових категоріях. І, звісно ж, хочеться купити максимально якісний товар за невеликі гроші.
Саме для цього придумали шини "другої лінії". Про їхні особливості розповідає Роман Мельниченко з Hotline.
Що таке шини "другої лінії"
Це шини, які не є лідерами ринку з погляду пізнаваності бренду, але які входять в одну групу з лідерами ринку. Наприклад, Continental, Bridgestone, Nokian і так далі. Всі ці великі компанії, великі бренди мають додаткові бренди, під якими випускаються доступніші лінійки шин. Вони й називаються "другою лінією". Такі шини доступніші, але якісні, адже при їх виробництві використовують напрацювання материнської лідерської компанії. У ціну цієї гуми не входять витрати на просування бренду та рекламу, тому вони є дешевшими.
Щоправда, у багатьох випадках такі шини можуть бути дещо застарілими, але все одно їхніх можливостей та характеристик цілком достатньо для більшості водіїв. А тепер розберімо детально, які саме бренди другої лінії мають найбільші лідерські компанії. Французька компанія Michelin має такі дочірні бренди як BFGoodrich та Cliber. Вони якісні, відомі та довговічні, а за ціною належать до середньої категорії. Також компанія має дешевші бренди. Це Orium, Tigar, Comoran, Taurus і так далі. Історія цих брендів майже однакова. Невеличкі місцеві заводи в Польщі, Угорщині, Сербії на початку 90-х чи 2000-х років приєднали до Michelin. Коштують вони як якісь незрозумілі китайці, але мають доволі цікаві характеристики.
Шини Goodyear американської компанії виробляються з 1988 року. Вони дорогі, але мають бюджетні аналоги. Наприклад, Kelly, які в США також дуже популярні. Вони непогані та мають широкий модельний ряд.
Continental — потужний німецький виробник, який має дочірні компанії Gislaved (ними оснащувались авто Volvo) та Barum (відомі своїми довговічними літніми шинами). Більше інформації про шини різних виробників дивіться у відео.
Раніше "Телеграф" писав, чи варто купувати шини, що пролежали кілька років на складі, та чи обманюють на такому українців. Коштують такі шини набагато дешевше за нові.