Гаряча лінія "102" працює справно? У МВС прокоментували ситуацію
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 2822

Це вже не перший подібний випадок
У спеціальній базі розшуку МВС України, яка містить інформацію про всіх правопорушників та ухилянтів, стався збій. Через це незручності відчули оператори гарячої лінії "102" і Сервісні центри.
Про це "Телеграфу" спочатку повідомили джерела в поліції. Як пізніше виявилося, проблема виявилася незначною.
Upd: станом на 19.20 стало відомо про те, що лінія "102" працює в штатному режимі. До того ж "Телеграфу" повідомили про те, що вже понад 7 років система "Армор" не функціонує, натомість діє система "Інформаційний портал Національної поліції" (ІПНП), в якому жодних збоїв не відбувалося.
Завдяки спеціальній електронній системі поліція може швидко перевірити, чи є людина порушником закону та отримати про неї всю інформацію. Однак це не єдина функція системи.
Так, оператори гарячої лінії "102" приймають виклики та заносять усю інформацію до бази. Однак через похибки всі правопорушення операторам доводиться фіксувати вручну в спеціальному журналі. Потім ці дані вноситимуть у ситему.
Що таке "Інформаційний портал Національної поліції" (ІПНП)
ІПНП (Інформаційний портал Національної поліції України) — єдина інформаційно-комунікаційна система МВС, що об'єднує кілька десятків інформаційних підсистем, доступ до кожної з яких обмежується повноваженнями конкретних підрозділів.
Приміром, найповніший доступ мають оперативні працівники: розшук і дозвільна система, реєстрація зброї.
Патрульна поліція використовує кілька інших підсистем, що стосуються викрадення автотранспорту, пошуку за особою, але не мають доступу до інформації про осіб, які перебувають у розробці оперативних підрозділів і мають гриф секретності.
Реєстраційні центри (колишні МРЕВ) користуються підсистемою "Гарпун", яка, окрім певних дублюючих функцій, ще й виявляє автомобільні двійники та відслідковує номерні збіги.
Раніше "Телеграф" розповідав, що схожий збій вже фіксувався близько тижня тому. Правоохоронці не могли нормально приймати та передавати виклики.