На "гарячій лінії" 102 стався масштабний збій: що відомо

Читать на русском
Автор
Поліція, телефон Новина оновлена 01 лютого 2025, 16:13
Поліція, телефон. Фото Колаж "Телеграф"

Система не працювала близько 30 хвилин

У п'ятницю, 24 січня, по всій Україні в роботі системи "Армор" стався масштабний збій. У цю базу даних внесено всіх правопорушників та ухилянтів.

Через атаку на "Армор" оператори гарячої лінії "102" не могли нормально приймати і передавати виклики. Про це повідомили "Телеграфу" джерела в поліції.

За інформацією співробітників поліції, їм доводиться записувати всі виклики вручну. А потім вони передають інформацію черговим, щоб уже ті відправляли за вказаними адресами патрулі.

На щастя, збій був незначним і його вдалося швидко усунути.

Що відомо про "АРМОР"

"АРМОР" (укр. Автоматизоване Робоче Місце Оперативного Робітника) — інтегрована інформаційно-пошукова система Міністерства внутрішніх справ України (ІІПС "Армор", також ІІПС ОВС), розроблена УМВС в Луганській області під керівництвом Андрєєва Максима Валерійовича, прийнята за базову у всіх обласних МВСУ з 2002 року. Використовується система керування базами даних Oracle.

Автоматизовані робочі місця встановлені у міських районних відділах, зв'язок переважно забезпечується за технологією DSL, мобільні робочі місця можуть під'єднуватись до системи віртуальними приватними каналами стільникових операторів зв'язку. Функції системи: пошукові, облікові, довідкові, прогнозуючі.

Раніше "Телеграф" писав, що у роботі популярного сервісу ChatGPT від OpenAI по всьому світу стався масштабний збій.