Марнотратство і нуль ефективності: кияни розкритикували нову розв'язку Кличка
- Автор
- Дата публікації
- Автор
![Відкрили проїзд через Богатирську на Оболоні](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/b/fd/9fa8c76c-f44855e0f4aca2a69757ef105f027fdb.png?v=4890_1)
Громадськість була проти цього будівництва
У понеділок, 20 травня, мер Києва Віталій Кличко відкрив рух новим недоробленим шляхопроводом — проїзд вулицею Полярною естакадою через Богатирську. Коштувала розв'язка 2 мільярди гривень, де немає доведеної ефективності, вважають у громадській організації "Пасажири Києва".
На цю подію в організації відреагували різко. Підкреслили, що це "черговий проєкт марнотратства".
"Черговий проєкт марнотратства та автомобілецентризму, тоді коли набагато корисніше й ефективніше для громади Києва було б вкладати кошти пріоритетно в громадський транспорт та велоінфраструктуру", — йдеться у дописі.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/b2/6b304d9d-1af3c3bfade957e5268ea64eec663b2b.jpg?v=6142_1)
Також в організації згадали про підземний перехід на Шулявці, де вже пів року не працюють ліфти.
"Хоча на їх встановлення разом з ремонтом підземного переходу було витрачено 34 мільйони гривень", — зазначають у "Пасажири Києва".
Нагадуємо, жителі Києва просили не будувати цю транспортну розв'язку. У березні КМДА опублікувала інформацію про плани почати будівництво шляхопроводу на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Після цього кияни створили електронну петицію про заборону будівництва.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/e/a2/16e76200-8b7bf0bf16be8e7705d4fcd62e5eda2e.jpg?v=6095_1)
"Під час війни такі проєкти є марнотратством та ризикують отримати велику кількість скандалів з розкрадання коштів бюджету міста Києва, як багато попередніх проєктів", — йдеться у петиції.
Кияни не забули про проєкт Шулявського шляхопроводу. Він вже декілька років залишається у недоробленому стані. Його функціональність ще менша, ніж старого. До цього ж кошторисна вартість з початкових 600 млн грн збільшилася до 2 млрд грн.
Громадкість закликала не будувати нові розв'язки поки не доведуть до ладу дороги на Шулявці.
"І таких дороговартістних, розпочатих і закинутих на різних стадіях проєктів по Києву безліч. Тому не можна говорити про жодне нове будівництво, доки існуюча інфраструктура стоїть на підпірках та розвалюється", — підкреслюють автор.
Петиція зібрала понад 7 тисяч підписів, тому її має розглянути міський голова.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/5/85/2b5f9b17-efc1e027e3e3dd8cee11ef89e4335855.png?v=6195_1)
Раніше "Телеграф" писав, що колишню Арку дружби народів в Києві пропонують перетворити на символ ЛГБТ. В Українському інституті національної пам'яті вважають, що монумент не обов'язково демонтувати.