До 500 тисяч: в українській Прем’єр-лізі розкрили дані переглядів матчів

Читать на русском
Автор
13 клубів УПЛ вже об’єдналися у телепул
13 клубів УПЛ вже об’єдналися у телепул. Фото УПЛ

У середньому матчі чемпіонату України дивляться по 300-350 тисяч глядачів.

Виконавчий директор української футбольної Прем’єр-ліги Євген Дикий розповів, що в середньому матчі чемпіонату України дивляться 300-350 тисяч осіб. Втім, цифра суттєво коливається від рівня учасників гри.

"У середньому вона становить 300-350 тисяч. Якщо це топ-матч, перегляд може досягати більше 500 тисяч. Щодо мінімуму, то це в районі 60-70 тисяч", — повідомив Дикий в інтерв’ю "Українському футболу".

Зараз частину матчів можна переглянути на клубних YouTube, а також на каналах групи 1+1. У той же час Ліга запускає каналу УПЛ-ТВ, який об’єднає в телепул 13 клубів з 16, проте сподівається домовитися і з рештою — "Динамо", "Дніпром-1" та "Зорею".

"Ми зустрічалися з керівництвом цих клубів, і ми маємо позитивні сигнали, що вони приєднаються до тих тринадцяти, які у нас уже є. Думаю, що це відбудеться найближчим часом", — зазначив Дикий.

Однією з головних переваг телепулу він назвав фінансовий прибуток: "Головним аргументом є те, що тільки об’єднавшись, ми можемо заробляти більше коштів. Адже, коли ти приходиш до одного чи іншого партнера/спонсора, то всім цікавий цілісний продукт. Тоді вони готові розглядати співробітництво і платити більше коштів. А якщо той чи інший клуб видалений із цього процесу, то, відповідно, коштів пропонують менше. А ще кожен клуб має різну кількість прихильників, і тому компанії оцінюють деякі клуби по-різному".

Весняна частина Прем’єр-ліги стартує 23 лютого.

Матеріал опублікований українською мовою — читати мовою оригіналу