Інтерпайп Пінчука демонструє новий рівень соціальної відповідальності бізнесу, — Forbes
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Нові підходи до соціальної відповідальності демонструє Інтерпайп Віктора Пінчука. Компанія надає не уніфіковану масову, а адресну допомогу, причому не тільки співробітникам, а й військовим, медикам, мобілізованим співробітникам і сімʼям загиблих. Про це йдеться у матеріалі Forbes.
"Головне, що відрізняє ініціативу Интерпайп від інших подібних, – підтримка людей, які наразі не є співробітниками, виважена адресність і практичність подарунка", — зазначила Людмила Новак, директорка з комунікацій Інтерпайп.
У статті йдеться про те, що допомагати мобілізованим працівникам в Інтерпайп почали у 2014 році. Нині в компанії функціонує повноцінний структурний підрозділ, що відповідає за системну підтримку бійців на фронті: передає їм амуніцію, техніку, ліки, надає юридичну та психологічну підтримку. Команда штабу складається з п’яти менеджерів, у кожного з яких – понад 200 підопічних, адже всього в компанії мобілізували понад 1200 працівників.
У штабі опікуються не тільки мобілізованими співробітниками та ветеранами, а й членами родин загиблих чи зниклих безвісти воїнів. Сьогодні під опікою Інтерпайп знаходиться 44 родини, у яких 58 дітей. Щороку діти мають змогу два тижні відпочити в літньому таборі в Карпатах, отримують подарунки на день народження, а на День Миколая – персональний подарунок. Причому по-своєму підходить Інтерпайп і до того, як дарувати. "Директор одного з наших заводів особисто обʼїхав "свої" родини та вручив подарунки. Це справило надзвичайне враження на людей. Такий підхід дорожчий за будь-які матеріальні цінності. Важливо, коли в складній ситуації люди залишаються не самі. Ми в Інтерпайп робимо все, щоб наші співробітники завжди відчували себе захищеними", — розповіла Людмила Новак.
СЕО сайту вакансій robota.ua Валерій Решетняк вважає, що соціально відповідальна позиція бізнесу має безумовний вплив на лояльність працівників до компанії, адже вона демонструє не лише гуманізм і турботу про суспільство, але й сприяє формуванню сильної корпоративної культури. "Коли компанія підтримує людей, які не є її безпосередніми працівниками, як-от військовослужбовців та їхні родини, це не лише підвищує імідж бізнесу, але й стає мотиваційним фактором для потенційних кандидатів", — заявив виданню Валерій Решетняк.
Forbes зазначає, що під час повномасштабної війни великі підприємства стали не тільки джерелом економічної підтримки країни, а й надійною опорою для співробітників та їхніх сімей. Тому соціальна відповідальність бізнесу так важлива.