Ми використовуємо Куки!

"Укрзалізниця" відновила онлайн-продаж квитків, але є нюанс

Читать на русском
Автор
Квитки на потяги вже можна купити онлайн
Квитки на потяги вже можна купити онлайн. Фото Колаж "Телеграфа"

Черг біля вокзальних кас вже нема

"Укрзалізниця" відновила свої онлайн-сервіси після масштабної кібератаки 23 березня. У суботу, 29 березня система працює стабільно.

Про це повідомили на Facebook-сторінці "Укрзалізниці". У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками. Протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.

"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал … Черг біля вокзальних кас не спостерігається, все спокійно, їдемо далі за розкладом", — йдеться у повідомленні.

У додатках пасажирів обнулилася історія подорожей. Інформація про попередні поїздки та "обіймашки" (знижки) також зникла.

"Ми бачимо, як ви сумуєте за обіймами в додатку. І ми теж. Але знайте: всі вкрадені росіянами обійми ми повернемо. Навіть більше. Бо вони не зможуть вкрасти головне — нашу любов, нашу єдність і нашу залізну волю. Тримаймося разом. Обіймаємо кожного з вас, і вже скоро — офіційно в застосунку!", — відповів перевізник на питання про відновлення "обіймашок".

Нагадаємо, 23 березня на онлайн-системи "Укрзалізниці" було здійснено масштабну таргетовану кібератаку. Рух поїздів був стабільним, вони курсували чітко без затримок, але онлайн-продажі квитків внаслідок атаки стали недоступними. Відновлення тривало кілька діб.

Як повідомляв "Телеграф", народний депутат (Слуга народу), член парламентського комітету з питань нацбезпеки і оборони Олександр Федієнко припустив, що кібератака на "Укрзалізницю" могла стати наслідком витоку інформації. За його словами, кібербезпекою компаній на кшталт "УЗ" займаються їхні власні фахівці, а держава до цього не має відношення.