Стягують додаткові гроші з пенсіонерів? Українці помітили дивну річ в роботі мобільного оператора

Читать на русском
Автор
628
Чому "Київстар" знімає гроші з рахунку за додаткові послуги Новина оновлена 22 травня 2025, 09:02
Чому "Київстар" знімає гроші з рахунку за додаткові послуги. Фото Колаж "Телеграфу"

Компанія вже пояснила ситуацію

Українці, які користуються послугами мобільного оператора "Київстар", скаржаться на несанкціоноване стягнення коштів з рахунку, попри нарахований тариф. Людей обурює і те, що ці стягнення стосуються навіть пенсіонерів з пільговими тарифами.

Про це свідчать коментарі під одним з дописів "Київстару" у Fаcebook. За словами користувача, він підключив послугу "Додай безліміт", за якою інтернет має коштувати 5 грн на добу.

"Увага питання: Якого лисого дідька ви вже 2 рази стягнули по 20 грн/добу за безліміт по моєму тарифу? Цитую: "Зараз відсутні тарифні гігабайти, тому ви оплатили 20 грн за безлімітний інтернет до кінця доби"", — йдеться у повідомленні.

Зауважимо, що на сайті мобільного оператора вартість послуги "Додай безліміт" становить 150 грн на 4 тижні, тобто приблизно 5 грн на добу. Однак в послузі вказано, що вона йде як доповнення до основного тарифу і її можна використати лише раз на 2 місяці.

До того ж "Київстар" попереджає: "Підключити послугу можуть всі абоненти з тарифами передплати й тарифами лінійки ВСЕ РАЗОМ, окрім тих, у кого в тарифі вже і так діє безлімітний інтернет та тарифів SIM для пристроїв, SMART SIM".

Проте на стягнення додаткових коштів за 20 ГБ скаржаться навіть пенсіонери. Так, за словами одного з користувачів, у нього оператор зняв з рахунку 20 грн за інтернет, якого він не замовляв. В цій ситуації "Київстар" зазначив, що ймовірніше це сталось через те, що користувач витратив весь відведений тарифом інтернет, тому оператор надав додатковий за плату.

Раніше "Телеграф" розповідав, як відрізнити операторів мобільного зв’язку за номером телефону.