"Хто дав вам право?" Скандал з пікантною рекламою Кравець в метро Києва отримав продовження
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 1516
!["Піранька" та Олена Кравець (зліва на право)](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/5/78/61ba5d75-407aed7f86a2b45f121fc47bb54b8785.png?v=7957_1)
Військова "Піранька" не промовчала
Новий скандал з Оленою Кравець та білизною для військових від бренду brabrabra набирає обертів, адже компанія та сама ведуча вже прокоментували його. Вони відповіли на найпоширеніший хейт, але військова "Піранька", ім'я якої використали у рекламі, також не мовчала.
У своєму інстаграму, вона вимагає пояснень у бренду та Кравець щодо незаконності використання її імені. Як виявилась, вона не давала на це згоди.
"Чекаю ваших пояснень, чому ви піаритесь на мені, і коли я давала вам право говорити від мого імені?" — йдеться у сториз "Піраньки".
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/c/97/8d6ab630-b2fc090d026879e7dac1487bd2c9097c.jpg?v=8243_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/0/1e/a3f0f72d-eeee4bf92f260b1238c3b2e3600ab1e0.jpg?v=8243_1)
Військова наголосила, що вона не давала ніяких інтерв'ю, і не дозволяла використовувати своє ім'я.
Згодом з'явилась реакція ведучої Олени Кравець та бренду brabrabra, у дописі вони відповіли на найпоширеніші питання та хейт користувачів.
За словами бренду, фото героїнь не використовували у рекламі свідомо, адже це могло поставити під удар їхню безпеку. Тому Кравець, а також ведуча Надія Матвєєва, блогерка Даша Квіткова та Ольга Руднєва зголосилися взяти участь у благодійному проєкті, щоб надати розголосу проблемам жінок на передовій.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/a/f2/345b41c4-27957cb14dd70f03b854552533a03f2a.jpg?v=7079_1)
"Цивільні говорять за військових з їхнього дозволу, тому ще не всі жінки військові мають за мету популяризувати проблему білизни та комфорту на передові", — йдеться у дописі.
Зауважимо, як вище вказано, військова "Піранька" не давала згоди на використання свого імені.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/a8/30ef81bb-59b26bde05dfaf7024a2ddf681bbea8b.jpg?v=7079_1)
Також бренд наголосив, що їх проєкт "Одна за одну" не має обличчя, а Олена Кравець просто одна з моделей. Щодо питання цитат, то їх беруть з інтерв'ю чи зворотного зв'язку військових, як вказано на скриншоті.
Однією зі своїх цілей brabrabra назвав виготовлення спеціалізованої та якісної білизни для військових, а також благодійний збір.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/8/de/83a4808e-48bdcaec095c086b0b08caf158604de8.jpg?v=7079_1)
Раніше "Телеграф" писав, що Texty.org.ua потрапило у гучний скандал з США.