LIfecell знімає всі гроші без дозволу: українці жаліються на оператора

Читать на русском
Автор
Мобільний оператор Lifecell
Мобільний оператор Lifecell. Фото Колаж "Телеграфу"

Українка пригрозила повернутися до іншого оператора, навіть якщо це буде дорожче

Користувачка Lifecell поскаржилася на несанкціоноване списання коштів з її рахунку. Компанія запропонувала звертатися до служби підтримки через різні канали для перевірки деталей.

Такий коментар з'явився під дописом компанії. Жінка стверджує, що не замовляла SMS-послугу, проте гроші з її балансу зняли без її дозволу.

Через це клієнтка заявила, що більше не планує поповнювати рахунок на велику суму, а кладе туди лише мінімальні кошти, щоб уникнути неочікуваних списань. За її словами, компанія поводиться недобросовісно, а в мережі вже з'являється багато схожих скарг від інших користувачів, які звинувачують Lifecell у крадіжках грошей з рахунків.

У відповідь оператор мобільного зв'язку порадив звернутися до онлайн-чату для аналізу ситуації та індивідуальної перевірки витрат за номером телефону. Однак користувачка відповіла, що не має можливості витрачати час на спілкування в повідомленнях і вимагала, щоб компанія самостійно відреагувала та виправила проблему. Вона пригрозила повернутися до іншого оператора, навіть якщо це буде дорожче.

У відповідь інша користувачка підтвердила аналогічне списання та поскаржилася на роботу компанії.

Цей інцидент знову привернув увагу до проблеми неочікуваних списань коштів у мобільних операторів. Користувачі часто стикаються з ситуацією, коли з їхніх рахунків зникають гроші без зрозумілих пояснень або без їхнього погодження, що викликає обурення і втрату довіри до провайдерів.

Раніше "Телеграф" повідомляв, що Lifecell припиняє роботу 3G-інтернету в Черкасах із середини червня, щоб звільнити частоти для розвитку 4G-мережі.