"Ой, фу Боже": провокаційний "сексуальний" ролик від "Галичини" викликав хвилю хейту
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 2574
Більшість користувачів не оцінили маркетинговий хід
У понеділок, 4 березня, компанія з виробництва молочної продукції "Галичина" випустила провокативний ролик. На ньому зображено, як булочку поливають білим йогуртом, що обурило користувачів мережі.
Ролик вийшов у соцмережі Х (колишній Twitter) з хештегом "Хтивий понеділок". Саме з ним (або з хештегом #sexymonday) по понеділках користувачі розміщують еротичний контент.
Але більшість глядачів ролику не оцінили його, про що свідчать коментарі під постом "Галичини". Таке ставлення до їжі обурило підписників.
Деякі з користувачів закликали компанію не робити такий контент більше, з чим вона погодилась.
Хтось засумнівався у законності поста, адже сексуальний підтекст видно неозброєним оком.
Користувачі також порадили "Галичині" шукати нового SMM-спеціаліста, бо такий контент не годиться.
Або взагалі змінити назву на "Крінжичину".
Пост навіть прокоментував офіційний акаунт "Київстару", не багатослівно, але змістовно.
Багато коментарів і з порадами не виставляти таке більше, та не реалізовувати крінжові ідеї. У деяких користувачів виникло питання, що саме хотіла донести "Галичина" та яку асоціацію викликати.
Але серед негативних коментарів були і позитивні, деякі користувачі підтримали "Галичину".
Серед підписників були і ті, хто назвав атмосферу у коментарях "душною".
Також були користувачі, які звернули увагу на реакцію "Галичини". Адже компанія з гумором поставилась до ситуації та хвилі хейту.
Раніше "Телеграф" писав про найкращі меми та жарти про збитий А-50У.