"Ой, фу Боже": провокаційний "сексуальний" ролик від "Галичини" викликав хвилю хейту

Читать на русском
Автор
2537
"Галичина" обурила підписників Новина оновлена 05 березня 2024, 18:11
"Галичина" обурила підписників. Фото Колаж

Більшість користувачів не оцінили маркетинговий хід

У понеділок, 4 березня, компанія з виробництва молочної продукції "Галичина" випустила провокативний ролик. На ньому зображено, як булочку поливають білим йогуртом, що обурило користувачів мережі.

Ролик вийшов у соцмережі Х (колишній Twitter) з хештегом "Хтивий понеділок". Саме з ним (або з хештегом #sexymonday) по понеділках користувачі розміщують еротичний контент.

Але більшість глядачів ролику не оцінили його, про що свідчать коментарі під постом "Галичини". Таке ставлення до їжі обурило підписників.

Деякі з користувачів закликали компанію не робити такий контент більше, з чим вона погодилась.

Хтось засумнівався у законності поста, адже сексуальний підтекст видно неозброєним оком.

Користувачі також порадили "Галичині" шукати нового SMM-спеціаліста, бо такий контент не годиться.

Або взагалі змінити назву на "Крінжичину".

Пост навіть прокоментував офіційний акаунт "Київстару", не багатослівно, але змістовно.

Багато коментарів і з порадами не виставляти таке більше, та не реалізовувати крінжові ідеї. У деяких користувачів виникло питання, що саме хотіла донести "Галичина" та яку асоціацію викликати.

Але серед негативних коментарів були і позитивні, деякі користувачі підтримали "Галичину".

Серед підписників були і ті, хто назвав атмосферу у коментарях "душною".

Також були користувачі, які звернули увагу на реакцію "Галичини". Адже компанія з гумором поставилась до ситуації та хвилі хейту.

Раніше "Телеграф" писав про найкращі меми та жарти про збитий А-50У.