Коли замінити лічильник вигідніше, ніж пройти повірку: ознаки несправності водоміра
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Є п'ять основних ознак несправності лічильника води
Повіряти лічильники води потрібно раз на чотири роки. Зазвичай виробники визначають терміни роботи приладів у 10-15 років.
Фахівці зазначають, що якщо прилад обліку був встановлений коректно, він може пропрацювати і 20 років проходячи повірки. При цьому є конкретні ознаки, коли водомір є несправним. Серед них те, що коли кран з водою відкривають, індикатор не обертається. Причиною може бути пошкодження механізму або засмічення крильчатки та фільтрів.
Найбільш поширеними видимими ознаками несправності водоміра є:
- вода або конденсат під склом лічильника
- між кришкою лічильника та корпусом просочуються краплі води
- пошкоджена пломба чи пломбна нитка;
- обсяги підрахованої води різко збільшилися або зменшилися, хоча споживання лишилось на тому ж рівні
- при використанні води показання лічильника не міняються.
Якщо власник лічильника бажає замінити прилад на новий, він оплачує окрім вартості нового лічильника, розпломбування старого та опломбування нового приладу обліку. Якщо ж лічильник відправили на повірку, а він її не пройшов — до цих витрат додається ще вартість повірки.
Раніше "Телеграф" розповідав, що незабаром в Україні впровадять новий тариф на світло. Документи підготували ще до руйнівних атак окупантів на мережу.