Виявляються зовсім не бюджетними: які авто до 10 тисяч доларів найдорожчі в обслуговуванні
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 1756
Авто, що позиціюються як бюджетні, можуть розорити вас на ремонті
Коли мова заходить про купівлю автомобіля, багато хто з нас прагне знайти оптимальне співвідношення ціни та якості. Однак, не завжди вартість придбання авто повністю відбиває його загальну економічну вигоду.
Важливо також враховувати витрати на його обслуговування та ремонт у довгостроковій перспективі, щоб уникнути неприємних фінансових сюрпризів. У Мережі назвали три моделі авто, ремонт ходової яких влетить вам у копійчину.
Nissan Altima
Постійна проблема у підвісці, сайлентблоки ненадійні. Проблеми з запчастинами, але якщо знати, де шукати, то можна знайти. Так само проблема з запчастинами інтер’єру та екстер’єру. Нові стоять, як крило літака, а на розборі знайти складно.
Ford Fusion
Основні претензії – до різних вузлів. А також невдалий генератор, який регулярно виходить із ладу. Задні амортизатори служать напрочуд мало, у передніх знос теж не рекордний. До того ж у них по вісім сайлентблоків в одному важелі.
Skoda SuperB
Після пробігу від 60 до 80 тисяч кілометрів зазвичай потрібна заміна сайлентблоків, також спостерігається зношування опор передніх стійок і задніх важелів. Крім того, термін служби багатьох деталей, включаючи амортизатори та пильовики, істотно залежить від типу комплектації автомобіля. Також багато різних відмов електрики.
Раніше "Телеграф" писав, як обрати шини "другої лінії". Та чи варто переплачувати за Michelin і Continental.