Ми використовуємо Куки!

"Київстар" попросив українців вигадати слоган і пошкодував про це

Читать на русском
Автор
2034
Оператор запустив хвилю креативу
Оператор запустив хвилю креативу. Фото Колаж "Телеграф"

Клієнти креативно розповіли про наболіле

Мобільний оператор "Київстар", який нерідко критикують клієнти, звернувся до українців з пропозицією придумати для нього слоган. На автора найкращого чекає нагорода — поповнення рахунку на рік.

Пропозицію оператор опублікував у TikTok, й підписники запропонували безліч яскравих варіантів. Багато з них вирізняються креативністю. От тільки навряд оператор захоче використати ці слогани для себе, адже в них українці влучно, в кількох словах, висловили своє незадоволення умовами та роботою оператора.

Які слогани запропонували "Київстару"

  • Київстар — множимо ціни, ділимо якість
  • Наш зв’язок – як твій колишній: то є, то нема, і завжди дорого обходиться
  • Ми підіймали тарифи, то того, як це почав робити Трамп" Київстар — випереджаємо тренди
  • Київстар — наші тарифи ростуть, як чужі діти
  • Наше перше імʼя — якість, друге — погана
  • Київстар — зв’язок із перервами на роздуми
  • Поповняй собі баланс, віддавай увесь аванс
  • Київстар — як твоя перша любов: завжди обіцяє, але нічого не дає
  • Київстар — будь розумний, не обирай нас
  • Київстар — космічний тариф за ваше: "Алло!? Повтори, Київстар не лове!"

Варто зазначити, що майже на всі негативні слогани відповідали представники оператора. Вони ставили уточнювальні питання, здебільшого, де саме люди стикаються з такими проблемами. Серед цього моря сарказму знайшлися й коментатори, які стали на бік оператора.

"Не знаю чому усі так негативлять (Інтернет Київстару дуже рятував, коли були відключення світла, все чудово працювало", — написала одна з клієнток оператора.

Як розповідав "Телеграф", клієнти нерідко скаржаться на зв'язок від "Київстар". Люди обурюються якістю послуг на тлі чималої вартості.