
Головною проблемою зараз є нестача будівельників
Відкриття одного магазину мережі "АТБ" може коштувати 2,5 мільйона доларів (понад 100 мільйонів гривень). У минулому це могло коштувати 1,5 мільйона, але зараз помітно зросла вартість будівництва.
Про це розповів співвласник найбільшої в Україні мережі роздрібної торгівлі "АТБ" Віктор Карачун в інтерв’ю Forbes. При цьому більше проблем виникає з нестачею будівельників, аніж доступністю коштів.
"За 2024 рік ми відкрили 47 магазинів, в 11 провели реконструкцію. Інвестиції в один магазин досягають плюс-мінус $2,5 млн. Це земля, 1400 кв. м торгової площі, обладнання, ремонт", — сказав він.
Зауважимо, що головні моменти з інтервʼю Віктора Карачуна навели у матеріалі: Боялися, що будуть красти: співвласник АТБ — про початок бізнесу, конфлікт з Coca-Cola та жорстку оптимізацію
Карачун наголошує, що найбільше проблем доставляють кадрові питання, особливо на будівельному ринку. Щодо доходів мережі, то їх, за словами бізнесмена, достатньо, щоб щороку відкривати 100-200 магазинів.
"Так би й робили, якби була нормальна ситуація з будівельниками і не було воєнного стану", — додав він.
Нагадаємо, раніше ми поцікавились, чи планує "АТБ" вслід за "Сільпо" вводити сервіс розстрочки на продукти. У компанії відповіли, що поки що не мають інформації щодо таких ініціатив.