Забирає час і генерує набір слів: клієнти "Київстару" поскаржились на робота Зоряну
- Автор
- Дата публікації
- Автор

До реального оператора неможливо додзвонитись
Клієнти мобільного оператора Київстар висловили своє незадоволення роботою асистента на ім'я "Зоряна". Користувачі просять її вимкнути.
Кілька користувачів поділилися своїм негативним досвідом у соціальних мережах. Дмитро Петров поскаржився, що Зоряна нібито не може коректно відповісти на питання, коли треба зв'язатись з реальним оператором.
За його словами вона не слухає, що від неї хочуть. Він запевняє, що асистент генерує випадкові слова.
"Вимкніть вже нарешті цю пришелепкувату Зоряну! Ну це ж повна маячня, витрачати на неї 10-15 хвилин часу, коли треба зв'язатись з оператором, вона несе якусь ахінею, взагалі не слухає, що їй кажуть і дає відповіді як генератор випадкових слів абсолютно не пов'язану із запитанням", — скаржиться користувач.
У відповідь представниця Київстар порадила автору коментаря кілька разів написати слово "Оператор", якщо він хоче швидко з'єднатися.

Інший абонент, Коля Кулиш, розкритикував Київстар. Чоловік поставив під сумнів рішення компанії запровадити ШІ-асистента Зоряну.
"Я взагалі не розумію, на яку голову ви підключили цього робота. Це напевно, щоб підкреслити рівень дієздатності оператора", — питає чоловік.
У наступному коментарі Дмитро зазначив, що, попри дзвінки та десятикратні прохання з'єднати його з живим оператором, Зоряна продовжувала розповідати про тарифні плани.

Раніше "Телеграф" писав, що lifecell пояснив, чому виникають проблеми зі зв'язком.