Співвласник GSC Game World Кріппа розповів, чи окупився S.T.A.L.K.E.R. 2

Читать на русском
Автор
Максим Кріппа Новина оновлена 25 грудня 2024, 12:10
Максим Кріппа. Фото Forbes

З моменту релізу пройшло трохи більше як місяць

З моменту виходу гри S.T.A.L.K.E.R. 2 20 листопада 2024 року вже було продано достатньо копій, щоб вивести проєкт у прибуток. А на її розробку витратили десятки мільйонів доларів.

Про це в інтервʼю Forbes розповів український бізнесмен Максим Кріппа, який є співвласником компанії-розробника гри GSC Game World. За його словами, за перші 36 годин після виходу було продано понад 1 млн копій гри.

"Ми вже продали достатньо, щоб вивести проєкт у прибуток. Перед релізом команда працювала майже 24/7. Вона жила цим проєктом, особливо на тлі війни. Хотілося подарувати країні надію й гордість, показати усім, що українці можуть робити проєкти такого високого рівня", – наголосив Кріппа.

Він зазначив, що реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 став справжнім проривом. За словами бізнесмена, для команди розробників це не лише комерційний успіх, але й величезне культурне досягнення.

"S.T.A.L.K.E.R. 2 став символом української творчості та стійкості. Умови, в яких гра створювалася, були надзвичайно складними: війна, обстріли, блекаути. Це більше, ніж гра – це символ сили, творчості та віри в те, що ми можемо досягти неймовірного навіть у найважчих обставинах. Дійсно, пишаюся цим", — розповів Кріппа.

За його словами, над грою працює близько 470 людей. Приблизно 200 з них – це співробітники, які працюють у різних країнах світу, ще близько 270 залишаються в Україні.

"Коли я прийшов у компанію у 2020 році, команда складалася із 65 людей. За ці кілька років ми неймовірно виросли – у сім разів під час ковіду і війни. Величезна частина нашого успіху – це їхня праця, відданість і віра в цей проєкт", — зазначив бізнесмен.

Також він розповів, що Євген і Марія Григоровичі є творчими директорами продукту. Вони займалися всіма операційними та організаційними процесами.

Кріппа висловив сподівання, що за мотивами гри буде створено серіал на Netflix, як це було з грою польських розробників "Відьмак". За його словами, певні переговори наразі ведуться, "але питання ще не вирішене".

На питання видання про перспективи США S.T.A.L.K.E.R. 2, враховуючи, що гра дійсно глобальна та найбільша частка продажів зараз – Штати, Кріппа відповів наступне:

"США – ринок №1, і це дуже приємно, що український продукт підкорює вибагливих гравців розвинутих країн. Ми не будуємо конкретних прогнозів, адже життя завжди вносить свої корективи, але віримо у довге та успішне майбутнє цього продукту. S.T.A.L.K.E.R. 2 – це не просто гра, це проєкт із великим потенціалом. Ми будемо випускати мінімум два DLC, мультиплеєр. Кількість копій, яку зможемо продати наприкінці цього шляху, дійсно невідома. Не хотілося б називати якісь цифри, щоб не наврочити", – підсумував бізнесмен.

Раніше "Телеграф" писав, що британський журналіст Брендан Колдвелл розкритикував S.T.A.L.K.E.R. 2 через символізм.