Скандал у Сервісному центрі МВС з корупцією: "Кристалбанк" пояснив, чому приймає тільки готівку
- Автор
- Дата публікації
- Автор

В банку стверджують, що POS-термінали у відділеннях не можуть використовуватися для оплати будь-чого, оскільки установа не є торговою організацією
Журналіст Євген Плінський викрив нову корупційну схему, яка діє у Сервісному центрі МВС на вулиці П. Усенка, 8. Схема полягає у непрозорих умовах оплати послуг, що фактично нав’язують громадянам додаткові витрати. У відділенні "Кристалбанку", що монопольно працює в Сервісному центрі МВС, клієнти не можуть оплатити послуги банківською карткою – лише готівкою.
"Телеграф" надіслав запит "Кристалбанку" з проханням пояснити ситуацію та отримав відповідь.
Видання запитало "Кристалбанк", чому він має термінали, але при цьому розраховує оплату за послуги сервісного центру як зняття готівки з комісією, та чому не можна сплатити за реквізитами.
У відповіді йдеться, що для здійснення розрахунково-касового обслуговування без відкриття рахунку, в касах відділень банку, зокрема згаданому, що розташоване в одному приміщенні з Сервісним центром МВС № 8049, клієнтам надається можливість здійснити оплату рахунків за послуги, які надає, в тому числі СЦ МВС, як готівковим, так і безготівковим способом.
Для цього у відділенні є касові POS-терміналами, які, як стверджує банк, за допомогою платіжних карток можуть здійснювати лише зняття та видачу готівкових коштів, оскільки банк не є торговою точкою.
В банку пояснили, що безготівкові платежі клієнти можуть здійснювати, переказуючи гроші через систему електронних платежів (СЕП), а не за допомогою касового POS-терміналу.
Що стосується високої комісії, в установі зазначили, що у відділеннях на стендах та касових вікнах є інформація про розмір комісії від платіжних систем. За видачу готівкових коштів в POS-терміналах банку за картками, що емітовані іншими банками, вона становить 2% для Mastercard та 2,5% для VISA.





Раніше журналіст Євген Плінський розкрив деталі обшуків на об’єктах "Укрзалізниці". Він зазначив, що схема нібито стосується розподілу провідників на потяги за напрямками.