Приват24 та Мій Київстар не працюють: користувачі скаржаться на збій сервісів (фото)
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Через технічний збій частина користувачів не може здійснювати платежі, перекази або перевіряти баланс у мобільних додатках.
В Україні спостерігаються збої в роботі популярних додатків: Приват24 та Мій Київстар. Про це повідомляють користувачі 1 листопада.
Що потрібно знати
- Користувачі повідомляють про збої у роботі Приват24 та Мій Київстар
- Банк працює над відновленням сервісу
- Офіційних коментарів від оператора поки немає
У застосунку Приват24 зранку з’явилося повідомлення про технічні складнощі. На екрані додатка з’являється повідомлення: "Спостерігаються складнощі під час проведення платежів та переказів. Ми вже працюємо над вирішенням цього питання". У ПриватБанку наголосили: "Технічна команда працює, щоб якнайшвидше все відновити".
Паралельно користувачі Мій Київстар також скаржаться на неможливість увійти в обліковий запис чи переглянути стан рахунку. Представники оператора поки офіційно не прокоментували ситуацію. Однак в додатку з'явилось оповіщення, що деякі системи можуть бути недоступні. Обіцяють, що незабаром все запрацює.
Причина негараздів з додатками не повідомляється. Щодо інших банків чи мобільних операторів про перебої в роботі не йдеться. Проблеми з додатками виникають у користувачів з різних областей України. Офіційні причини збою поки не названі.
Раніше "Телеграф" розповідав про світовий масштабний збій в роботі популярних сервісів в кінці жовтня. Не працювали Сигнал, Вайбер, Гугл, Фейсбук, Зум, Стім.