Ці авто не проїдуть 200 тисяч км: названо 10 найгірших моделей

Читать на русском
Автор
5692
Авто, які часто ламаються Новина оновлена 23 січня 2024, 09:04
Авто, які часто ламаються. Фото Freepik

Деякі з них виходять з ладу і після 100 тисяч кілометрів пробігу

Будь-хто хоче, щоб його автомобіль був надійним та безпечним. У такому випадку прислів’я "попереджений — значить озброєний", дуже актуальне. Особливо якщо зважати на те, що ціни на автомобілі в умовах значної інфляції зростають щороку.

Тому варто бути обережними, плануючи інвестувати в автомобіль. І не важливо, новий він чи вживаний. Автоексперт Якоб Картер у своєму блозі Engine Rev Up розповів, які моделі транспортних засобів мають низький ресурс. Ці 10 авто, на його думку, не подолають позначку у 200 тисяч кілометрів, передає finance.yahoo.

Nissan Altima

Nissan Altima

Nissan Altima — популярний седан середнього розміру. Його вибирають ті, хто бажає отримати авто зі зручним та комфортним салоном, сучасними функціями та за відносно невелику ціну.

Та його безступенева коробка передач дуже швидко виходить з ладу. Стається це зазвичай після досягнення позначки у 250 тисяч кілометрів, а часом і раніше. А ремонт КПП дуже дорогий.

BMW 3 серії

BMW 3 серії

BMW відома своєю якістю та надійністю. Проте це не стосується розкішного спортивного автомобіля BMW 3 серії. Він має дуже класний інтер’єр, високотехнологічні функції, всілякі інновації. Проте автоексперт вважає, що ці авто вимагають дуже великих витрат на технічне обслуговування. Дуже часто тут виходить з ладу електрика, або й навіть двигун. Стається це до позначки у 160 тисяч кілометрів.

Land Rover Discovery

Land Rover Discovery

Land Rover Discovery — елітний представник японського виробника, який відомий своєю якістю та надійністю. Та саме Discovery має купу проблем, пов’язану з електрикою, пневмопідвіскою. Також часто виходить з ладу трансмісія — на її ремонт потрібно не як-небудь брязнути гаманцем.

Fiat 500

Fiat 500

Цей недорогий і стильний автомобіль вибирають зазвичай ті, кому потрібно пересуватись містом. Він мініатюрний, не споживає багато пального. Та і коштує недорого — за нове авто треба заплатити близько 16 тисяч доларів. Проте проблем з ним не уникнути — через недоліки конструкції тут часто стається витік мастила. А моторний відсік має низький ресурс.

Jeep Wrangler

Jeep Wrangler

Один із культових моделей автомобілів — Jeep Wrangler — відомий своєю міцністю та здатністю до подолання бездоріжжя. Хоч він і має чудові позашляхові властивості, позашляховик дуже швидко ржавіє. Також з ним просто посеред шляху можуть виникнути раптові проблеми. Наприклад, з рульовим кермуванням. А підвіска тут просто обожнює регулярний ремонт.

Ford Fiesta

Ford Fiesta

Це недорогий і компактний автомобіль, який вибирають через легкість у керуванні та ефективності споживання палива. Тому його часто купують ті, кому потрібно часто їздити у межах міста. Незважаючи на доступність та популярність, на думку Картера, він має багато проблем з електрикою та трансмісією. Тому краще уникати цієї моделі.

Chrysler 200

Chrysler 200

Цей середньорозмірний седан вирізняється своїм зручним салоном та елегантним дизайном. Його обирають через практичність та стиль. Незважаючи на те, що автомобіль дорожчий за аналогічні моделі цього ж класу, він потребує частого ремонту. Зокрема, регулярно тут ламається трансмісія, електрика та двигун. Відбувається це при невеликому пробігу.

Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan — це найпопулярніший кросовер німецької марки. Відомий він комфортним салоном та стильним дизайном. Однак саме він у свій час ледь не знищив репутацію компанії — у нього надзвичайно часто виникають проблеми з трансмісією.

Mini Cooper

Mini Cooper

Цей автомобіль дуже популярний у ЄС, США та Україні, завдяки своїм малим розмірам та унікальному дизайну. Ця модель однозначно вирізняється у потоці машин. Проте власники цієї автівки постійно зіштовхуються з проблемами з підвіскою, електрикою і навіть турбіною. Це все вимагає вартісного ремонту.

Tesla Model S

Tesla Model S

Шалено дорогий автомобіль, ціни на який в США стартують з 81 тисячі доларів, відомий своїми передовими технологіями та можливістю до прискорення. Проте заміна акумуляторної батареї, яка часто перестає працювати після 250 тисяч пробігу, виявляється затратною для багатьох власників. А у більшості випадків цей вид ремонту не покривається страхуванням.

Раніше "Телеграф" писав, що китайці створили електричний хетчбек з великим запасом ходу. Він коштує всього 8 тисяч доларів.