У роботі "Нової пошти" стався збій: користувачі масово скаржилися (оновлено)
- Автор
- Дата публікації
- Автор

Що стало причиною некоректної роботи системи, було невідомо
У четвер, 20 лютого, у роботі "Нової пошти" стався збій. Користувачі повідомляли про проблеми з відправкою та отриманням посилок.
Зокрема, не працював і додаток "Нової пошти". Джерела "Телеграфу" підтвердили інформацію про збій у роботі сервісу. Проте, що стало причиною некоректної роботи системи, було не відомо.
"Повідомляють про масштабний збій у роботі "Нової Пошти" – не працює ні застосунок, ні видача посилок у відділеннях", — зазначали користувачі.
При спробі зайти у додаток "Нової пошти" відображалось, що минулий сеанс було завершено, а після введення номера телефона та коду зʼявлялось повідомлення, у якому зазначалось, що сталась помилка.


Та при перевірці зображувалось, що проблема виникла не з боку користувачів додатка.

Водночас деякі користувачі зауважували цілком коректну роботу додатка. Але при цьому відправлення чи отримання посилок залишалися неможливими.
Як зазначає джерело нашого видання, строки розв'язання проблеми залишалися невідомими. Зауважимо, що компанія на момент публікації на широкий загал не коментувала ситуацію.
Оновлено: Після 18 години всі сервіси "Нової пошти" запрацювали. Поштовий оператор опублікував повідомлення у Facebook.
"Друзі, всі системи та послуги "Нової пошти" працюють. Вибачте за незручності та дякуємо за розуміння. Чекаємо вас у наших відділеннях та біля поштоматів", — написали в пресслужбі компанії.
Раніше "Телеграф" писав, що "Нова пошта", йдучи в ногу з часом", кумедно використала одного з героїв гучного серіалу "Гра в кальмара 2". Курйозне фото викликало чимало емоцій в українців.