Як студенту оформити відстрочку від мобілізації через "Резерв+"

Читать на русском
Автор
Електронна відстрочка
Електронна відстрочка. Фото Колаж "Телеграфу"

Процедура займе небагато часу

Попри загальну мобілізацію в Україні, студенти можуть отримати відстрочку від призову. Нещодавно в них з'явилася можливість зробити це онлайн через застосунок "Резерв+".

Фахівці з юридичної компанії "INSEININ" пояснили, як студентам оформити електронну відстрочку. Юристи назвали покрокову інструкцію.

Для початку потрібно завантажити застосунок "Резерв+" на смартфон:

  • Для Android: перейдіть до Google Play Market і знайдіть "Резерв+".
  • Для iOS: відвідайте App Store і знайдіть "Резерв+".

Обов’язково переконайтеся, що розробником є Міністерство оборони України.

Авторизація через BankID

Коли встановили застосунок, відкрийте його та авторизуйтеся за допомогою системи BankID:

  1. Натисніть "Розпочати".
  2. Виберіть свій банк зі списку.
  3. Введіть дані для автентифікації в банку.
  4. Підтвердьте авторизацію.

Для цього вам потрібен рахунок та доступ до електронного кабінету або застосунку банку.

Після авторизації оновіть свої персональні дані:

  • номер мобільного телефону;
  • адресу електронної пошти (за бажанням);
  • поточну адресу проживання.

Дані у застосунку автоматично підтягуються з вашого банку, однак за потреби їх можна відкоригувати. У разі зміни номера телефону чи електронної пошти буде необхідно пройти підтвердження введених змін через SMS або посилання, надіслане на нову адресу.

Після оновлення даних потрібно створити код-пароль для входу в застосунок. Після цього вам буде запропоновано налаштувати FaceID або TouchID для швидкого доступу.

Отримання е-ВОД

Після підтвердження даних система автоматично згенерує ваш електронний військово-обліковий документ. У ньому відображатимуться:

  • категорія обліку;
  • дата останнього оновлення документа;
  • інформація про відстрочку чи бронювання (за наявності);
  • деталі про порушення правил військового обліку (якщо є).

Оформлення відстрочки для студентів

Юристи пояснюють, що функція автоматичної відстрочки реалізована через інтеграцію з реєстром Міністерства освіти. Система автоматично підтягне дані про статус студента денної форми навчання, що дозволить оформити відстрочку без візиту до ТЦК.

Для реалізації функції з відстрочки в "Резерв+" студенти повинні:

  1. Зробити запит у реєстр Міністерства освіти через інтерфейс "Резерв+".
  2. Отримати автоматичне підтвердження статусу студента денної форми навчання.
  3. Отримати відстрочку від мобілізації.

Після успішного оформлення відстрочки через "Резерв+" інформацію про її надання та термін дії можна буде переглянути у розділі е-ВОД.

Нагадуємо, що отримати відстрочку на період навчання можуть студенти які навчаються на денній формі у вищих навчальних закладах або технікумах. Це стосується також аспірантів та докторантів.

Раніше "Телеграф" писав, чи можна отримати довідку про відстрочку в ТЦК, якщо оформив у "Резерв+". Її дають лише після рішення комісії.